Salam Sejahtera

"Ini adalah semata-mata catatan saya berdasarkan kepada apa yang saya lalui, sama ada ianya urusan rasmi berkaitan tugas mahupun catatan aktiviti peribadi serta apa yang dirasakan seharusnya dikongsi bersama"
"USE YOUR HEART WHEN YOU DEAL WITH OTHERS, AND USE YOUR BRAIN WHEN YOU DEAL WITH YOURSELF"

Thursday, March 10, 2011

Boneka oh Boneka.....

Alangkah terperanjatnya apabila hari ini satu dunia membaca portal Sabahkini yang meyiarkan satu artikel yang saya anggap satu fitnah yang teramat besar dalam sejarah hidup saya selama hampir 53 tahun menumpang berteduh di bumi yang fana ini. Bagi saya "Allah Maha Mengetahui" dan semoga kepada Intan Zubaidah Abdul Halim yang menulis artikel berkenaan Allah S.W.T mengampunkan dosa-dosa beliau dan di masukkan ke dalam golongan mereka yang beriman kelak, Amin.

Saya mengambil langkah tidak akan menjawab segala pertuduhan yang disiarkan, sebaliknya menyerahkan kepada seluruh Rakyat Malaysia dan Dunia untuk menilai kebenarannya. Jika benar apa yang dikatakan, bawa saja kemuka pengadilan atau laporkan saja kepada pihak yang berwajib.

1 comment:

  1. Salam Ayah Dir...

    Nur baru baca benda nih. Allahu Akbar... Sabar bebanyak Ayah Dir. Nur terkejut sangat baca artikel tu. Ntah hape-hape.... Setiap orang lain dugaannya kan?

    ReplyDelete