Salam Sejahtera

"Ini adalah semata-mata catatan saya berdasarkan kepada apa yang saya lalui, sama ada ianya urusan rasmi berkaitan tugas mahupun catatan aktiviti peribadi serta apa yang dirasakan seharusnya dikongsi bersama"
"USE YOUR HEART WHEN YOU DEAL WITH OTHERS, AND USE YOUR BRAIN WHEN YOU DEAL WITH YOURSELF"

Saturday, July 17, 2010

Airport Pulau Pinang

Hari ini Sabtu 17 Julai 2010 saya menghadiri Mesyuarat Khas Majlis Tindakan Negeri Pulau Pinang. Bukan pasal mesyuarat yang nak saya coretkan kali ini, tapi pasal kepenatan bersantai di lapangan terbang P. Pinang dari jam 2 petang masih tak dapat lagi berlepas sehingga jam 5.50 petang. Patutnya berangkat jam 3 petang, tapi oleh kerana masaalah teknikal, jam 5.50 ptng baru dapat berlepas. Mana tidak kepenatan, habis pelusok lapangan terbang saya jelajahi untuk mengisi masa terluang. Entahlah akhir-akhir ni, sering berlaku kelewatan pesawat, mahupon MAS atau Fireflly. Nasib badan katakan.

No comments:

Post a Comment